Verzenden en retoerneren

Bestelling op locatie afhalen?

Ja dat kan! neem contact op via info@karper-boilies.nl of via de whatsapp knop op de website, zo kunnen wij info geven over de producten, en kan jij de bestelling doorgeven zodat wij zo snel mogelijk jou bestelling kunnen klaar maken. Karper-boilies.nl afhaal locatie zit in Amsterdam.

Retoerneren

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Het is de bedoeling dat dit nooit gebeurt! Mocht dit toch voorkomen, dan is de makkelijkste manier om ons een berichtje te sturen via de mail Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden en verdere uitleg over het desbetreffende verkeerde artikel dat je hebt ontvangen en welke je hebt besteld.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij karper-boilies.nl heb je 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je, om welke reden dan ook, binnen 14 dagen een product of je bestelling mag retourneren indien dit NIET gebruikt is. Bevalt het product niet, voldoet het product niet aan je verwachtingen of heb je je ondertussen bedacht, geen probleem!
Wat kost retourneren?
De verzendkosten van je retourzending zijn voor eigen kosten. Daarin bent je vrij om te bepalen welke transporteur je hiervoor gebruikt. Als consument draag je zelf het risico op beschadiging of verlies tijdens transport. Wij raden daarom aan om het product goed te verpakken en aangetekend te versturen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Het is de bedoeling dat dit nooit gebeurt! Mocht dit toch voorkomen, dan is de makkelijkste manier om ons een berichtje te sturen via de mail Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden en verdere uitleg over het desbetreffende verkeerde artikel dat je hebt ontvangen en welke je hebt besteld.
Wat zijn de verzendkosten van het retourneren?

De verzendkosten voor het retourneren kunnen variëren. Dit heeft te maken met de verschillende maten van onze producten en ligt het er aan met welke vervoerder je het product mee geeft. Het zal duurder zijn om een hengel of stretcher te retourneren, dan een molen en vislijn.

Let op: De verzendkosten van je retourzending zijn voor eigen kosten.
Wanneer ontvang ik het geld van het geretourneerde artikel?
Wij betalen je terug op het moment dat de retourzending is afgehandeld. Wij streven ernaar om retourzendingen altijd binnen 3 werkdagen af te handelen en hoe snel de retourbetaling dan op je rekening staat is afhankelijk van de manier waarop je betaald hebt. Vaak is dit binnen drie werkdagen na afhandeling van de retourzending.

Hoe moet ik een product retour sturen?

Heb je een kapot product, neem dan altijd eerst contact op via het contactformulier om je reparatie bij ons aan te melden. Je ontvangt een antwoordformulier waarmee je het product kosteloos naar ons op kan sturen. Heb je een vraag over de garantie, stuur dan ook even een foto van het defect mee.
• Zorg er voor dat het product schoon en representatief is.
• Verpak het product in een stevige doos met voldoende bescherming. Dit voorkomt schade tijdens het transport.
• Het product moet compleet, inclusief eventuele accessoires naar ons verstuurd worden. Alleen dan kunnen we het goed beoordelen.
• Vul het retourformulier zo duidelijk en volledig mogelijk in. Dit geeft ons meer informatie over het probleem.